Måndag kväll

Tro det eller ej men jag fick med mig Jesper ut och springa. Vi tog bilen till biskopsnäset och sen sprang vi 2:an. Jag fick världens håll mot slutet så jag trodde magen skulle spricka, men det gjorde den inte och jag tog mig runt.
Jesper tog ett varv till (fast 3,5km) och jag började vandra hemmåt (ca 3km).
Mitt förslag om att gå dit, springa ett varv och sen gå hem var inte populärt så jag gick hem själv.

Har ätit för ett tag sen. Gjorde mig en grönsakstallrik med tonfisk som innehöll gurka, paprika, tomat, brocolli, fetaost och självklart tonfisk.=) Det är ju bara för gott!!

I morgon ska jag få min första introduktionsdag på jobbet, ser fram emot att jobba på Krusbärsgården under sommaren och det ska bli spännande att se vad det är för härligt folk som bor där.
Så i morgon jobbar jag mellan 13-21.
Måste skynda mig hem för Sverige spelar ju sin första match i morgon 20.45. Hoppas att Niclas Alexandersson får spela.=)
 Foto:
www.svenskfotboll.se

Jag känner mig rastlös. Vill göra något men orkar samtidigt inte.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback