Midsommarafton

Började dagen med att jobba 9.30-17-30. Det var en lugn dag och inte mycket hände.
Cyklade sedan hem och gjorde mig i ordning för att gå till Jespers kompis och grilla och ha det trevligt.
Åt jättegod mat. Färskpotatis lagd i persiljesmör och vitlöksolja och grillat kött plus tzatsiki. Hur gott som helst.
Sen hade vi lite trevligt med gitarr hero och singstar. Måste köpa gitarr hero, det är så kul.
Mathilda kom förbi och hon hade ju druckit en del om man säger så.=)
Själv ska jag jobba i morgon kl.11 och fick ta de väldigt lugnt med ytterst lite vin bara.

Nu är jag hemma och ska duscha och göra mig klar för natten.

I morgon ska jag träffa alla tjejerna och sedan gå till sommarbaren, det ska bli superkul att träffa alla brudar.=)

Men innan dess har jag en dryg arbets framför mig, 11-21-30.=(

Hoppas alla har haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback