Midsommardagen

Har jobbat 11-21.30. Ganska lång dag, men så sakta tyckte jag inte att den gick. Vi åt midsommarmat tillsamans och hade det mysigt.

Skyndade mig hem och duschade och gjorde mig klar för att träffa tjejorna. Nästan alla tjejor; Jennie, Monica, Emma, Erika och Johanna. Så kul att träffa dom, saknar dom mer än vad jag fattar.
Jennie jobbar på Acropolis så vi blev bjudna på mat där av henne och ägaren Kristos. Jättegott!
Sen har vi setat och snackat en massa. Blev inge partaj och det är jag glad över. Börjar ju jobba kl.14 i morgon. 
Då gör jag min första natt. Läskigt.=/ Slutar 10 dagen efter. 

Så nu är det allt dags att sova. 

Missade förresten kusin Ronnys 25-årsfest idag. Tråkigt.=( Men hoppas att ni alla andra har det skoj. 
Nattinatti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback