Min allra bästa vän

Tänkte berätt lite om min allra bästa vän - min syster Mathilda.
Hon är en tjej som alltid är glad, alltid får mig att skratta plus att hon alltid kan få mig irriterad.=)
När hon var mindre var hon en sådan där dryg liten tjej som alltid ville stå i centrum.
Nu när hon är lite äldre (fast bara 18)=) så är hon en mycket generös och omtänksam tjej. En som alltid tänker på andra!
Positiv, glad och mycket mycket snäll och trevlig är precis vad hon är! Ingen kan vara sur i hennes närvaro!=)

Hon är helt klart min allra bästaste bästa vän!

Vi har för det mesta riktigt roligt tillsammans men vi kan även tjaffsa riktigt ordentligt, fast senare baraskratta åt det.=)

Så här kul har vi tillsammans:
Turkiet -05!
 Syrran och mina korvtår.=)
   
Bad i poolen sista dagen. Vår kära far är fotograf.

För längesedan -06!
    

Maj -08!
  

Älskar dig syster Mathilda Thilda mest av allt! Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åå Lollo vad du är söt. Blev helt tårögd när jag läste, du är helt underbar.

Tack så jätte mycket.

Du vet att jag älskar dig också, så himla mycket. Du är den som jag ser upp till, den som alltid finns där för mig när jag är både ledsen och glad =)

Jag älskar dig storesyster, du är den bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback