Min lördag

Ja, så kul kanske jag inte hade. Inte som jag hade velat iaf, inte som jag tänkte mig.=)

Började med att köra Jesper och Robban till Smedjebacken vid 11. Sen blev det stressigt för mig. Var en snabbis på stan och sen hem och gjorde mig klar.
Thilda och Ricky körde ner mig, Annie och hennes Andreas till Smb. Vi tittade lite när dom paddlade och drack lite cider. Gick till ett öltält där Annies faster var och hon var ganska glader.=)
Vi åt mat. Sibylla och det var äckligt.
Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Efter lite promenader och gnäll från Annie =) så gick vi till Jespers jobbarkompis, som för övrigt var tillsammans med en vän till Annie.
Där stannade vi tills det var dags att gå till öltältet.
Annie och Andreas åkte hem. Tråkigt, men Annie var så förkyld och kände sig inte alls på topp.
Emma kom till mig, från Örebro, så det var skoj.
Resten av kvällen tillbringade vi i ett öltält. Inte så kul. Åkte till Ludvika vid 12 på natta, men det var inge roligare där så då gick vi hem och sov.=)

Hade klarat mig utan denna dag i Smedjebacken. Eller det roliga var ju att träffa Annie, Andreas och Emma. Så längesen sist. Andras var riktigt trevlig och rolig och med Annie och Emma har jag alltid lika kul.
Inga bilder blev det. Eller 2 st, en på Annie och en på Andreas, men fick inte tillåtelse att visa dom.=)

Men idag mår jag ganska bra. Känner mig lite trötter bara. Jesper däremot mår nog inte så bra. Jag ska nog jävlas med han och hoppa i sängen, som han gjorde för mig förra söndagen.=)

Funderar på att åka och sola och bada idag. Vi får se!
Ha en trevlig dag!




Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, ja de på pullman började väl dricka ganska tidigt ;) :D så förstår att han mår lite dåligt idag:P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback