Onyttig

Igår kväll tjänstgjotde ju jag, vilket inte var så kul. Jag stod och sålde entréband. Eller lite kul var det då man träffade väldigt mycket folk. Många som man inte sätt på länge så det var kul.
När jag var klar kl.24 gick jag först och dansade en bugg med Jesper. Men det blev bara några steg och sen tog mamma över, vilken tur. Gillar inte att dansa nykter.=)
Gick sedan till Thilda när Jesper gick hem och sov. Vi gick runt en sväng och stannade sedan vid två av hennes vänner.
Det var trevligt. Syrran drog in på trägårn sen vid halv två så då gick jag hem.

Har laddat batterierna tills i kväll för jag sov till strax efter 12.=)
Har nyss ätit "frukost" eftersom att Jesper var lite bakishungrig idag så köpte vi mat och jag åt en kebabtallrik. Men åt bara 1/3 sen var jag proppmätt! Men usch så onyttig jag känner mig nu.

Ikväll blir det kul, hoppas jag!
Vi ska först till Nichlas, vidare till kusin Ronny som fyllde 25 förra helgen och sen ska jag hem hit till 21.00 för då slutar syrran jobbet och då kommer hon och två av hennes vänner hit och förfestar lite innan vi drar ner på stan.=)
Hoppas vädret blir någorlunda iaf, ser inte så ljust ut.=(

Nu ska jag städa lite och sen göra mig i ordning inför kvällen!


Kommentarer
Postat av: Louise

bor din kusin ronny på vidablick? :)

Postat av: Louise

därför min kompis peter från nkpg va åxå där uppe:P

2008-06-29 @ 18:42:31
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback