Pirrig

Igår kunde jag inte sova. Var vaken till strax över 3. Var hur pigg som helst och lite smånervös inför första dagen på jobbet som är idag.=)
Något höll mig vaken i alla fall..

Trodde jag skulle sova länge, men vaknade halv 10. Har handlat lite mat och tagit det lugnt. Nu ska jag alldeles strax cykla iväg till jobbet. Vet inte vilket av tre hus som jag ska till. Får väl kika in i alla.=) Är lite smånervös, pirrig.
Slutar kl.21 och då blir det ilfart hem till fotbollen. Håller tummarna för Sverige idag.

Nu måste jag göra mig klar!
Ha en bra dag. Det blåser!=)

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

fy vilken söt blogg du har :) lycka till på jobbet!





gå in & tyck till på min blogg! :)

Postat av: Mathilda

Men Lollo din lilla fjant. Du är så jäkla löjlig, haha som blir nervös för allt =) så roligt!

Hoppas att det gick bra för dig och att det känns bra =)

Puss å kram! Ring mig ikväll!

2008-06-10 @ 18:29:18
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback