Schema

Jag kom iväg utanför dörren en stund i alla fall.
Syrran och jag åkte ner på stan och köpte en bikini till mamma som vi visste att hon ville ha. Sen överraskade vi henne och hon blev superglad!
Sen åkte jag till Skuthamn och la mig och solade lite med kusin Linda och hennes hund Benna. Pratade en massa skit och skvaller.=)

Nu har jag kollat igenom mitt schema ordentligt och är supernöjd om jag har fattat det rätt (var ganska krångligt att förstå).
Sista veckan gör jag bara en natt tisdag-onsdag 18-10. Superbra!
Jobbar hela midsommarhelgen, vilket inte gör mig något, och sen är jag ledig hela Ludvikafesten-helgen.=)
Tycker mycket om mitt schema!

Jesper ringde och sa att vi skulle ut och springa när han kom hem från jobbet så jag satt här ombytt och klar när han kom hem. Nu verkar det som om jag får springa själv...som vanligt.=)

Bäst att sticka så man får äta mat sen, är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback