Seg dag

Usch vad min dag har varit seg, och än är den inte slut. Vaknade kl.8 av väckarklockan och var supertrött. Skulle börja jobba 9.30 och tänkte att jag behövde lite tid på mig innan jag skulle cykla dit eftersom att jag är så seg, men konstigt nog var jag klar redan 8.30. Så jag satt och uggla i 45 minuter innan jag cyklade dit.
Otroligt lugn på jobbet med. Satt och läset eller tittade på Tv tills nästa personal kom kl.14. Då var jag lite social. Slutade 15.30 och cyklade då hem.
Har handlat och ätit. Det blev tonfisk och sallad. Gött!
Ska städa lite snart och sen åka och träna på gymmet tänkte jag. Var några veckor sen jag var där nu.=/

I morgon är det fotboll. Hejja Sverige. Mathilda och hennes Ricky kommer hit och kollar med oss. Kanske äta lite godis, det var evigheter sen det med.

Nu är jag trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback