Seg och trött

Nu har man slösat bort ännu en dag genom att ligga och vara bakis. Trött som tusan och segare än den segaste råttan är jag! Orkar ingenting, men man har ju bara sig själv att skylla.
Har tvingat mig att städa undan lite efter oss tjejor från igår.

Min kväll började på så vis att jag och Jesper gick till Nichlas där vi även fick träffa hans bror Micke, vilket var kul.
Efter någon timme gick vi till Ronny och hälsade på lite. Det var trevligt där också. En vän till han trodde att jag och syrran var tvillingar, haha. Vi är ju inte ens lika.=)
Vid 21.00 sprang jag hem i ösregnet för då kom syrran och hennes tre vänner Johanna, Issa och Johanna. Min Annie kom också det var superkul.
Vi spelade spel (Med Vilda Gester) och sjöng singstar.=)
Framåt 23.00 gick vi ner på stan. Träffade många folk och jag hade det riktigt trevligt. En kul kväll!

Så nu idag är jag trötter.=)

I morgon börjar jag jobba kl.16.00 och ska jobba natt. VILL INTE! Hatar verkligen nätterna och då menar jag verkligen att jag hatar dom, mest av allt!!!!

Nu ska jag fortsätta sega och ta det lugnt.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback