Småpanik

Ingen promenad blev det. Såklart, som jag redan visste, orkade inte Jesper följa med ut och att promenera för sig själv är inget som Lovisa gillar. Kanske bara någon enstaka gång.

Jag har i alla fall lite småpanik av att sitta inne i lägenheten för den är så kvav och varm. Finns inget att göra, inget bra på Tv. Ingenting!

Har kollat lite på fotbollen. Österrike-Kroatien, som slutade 0-1 vilket var lite synd tyckte jag eftersom att Österrike spelade väldigt bra i andra halvleken så dom var värda ett mål.

Har hunnit med att vara utanför denna dörr lite i alla fall. Cyklade, på beställning av Jesper, ner till Hemköp och köpte chilinötter och en cola. Inget för mig att gotta på. Jag gillar gurka och ska därför göra mig lite dipp till det. Mumma!

I morgon ska vi till Skuthamn, syster och jag plus hennes vänner Therese och  Kristin. Vi ska spela lite boll och sola. Kanske bada.=)

Min sista lediga vecka nu innan jag börjar jobba. Men ska på introduktion tisdag och onsdag kväll plus 3 timmar fredag morgon.
Tråkigt att det ska bli fult väder när man är ledig.=( Dessutom kommer jag säkert få jobba både Midsommar och Ludvikafesten. Gaaah!

Nu ska jag dippa gurka.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback