Sommarlov

Efter en riktigt tråkig dag i Falun mellan 8 och 16 har jag äntligen sommarlov. Så härligt och så underbart att inte behöva plugga på hela sommaren! Yes!

När jag kom hem for jag nästan direkt till mamma och alla tre systrarna för att mysa lite. Vi hoppade studsmatta och kollade på film från när Hanna och Hilma var små. Dom var ju sååå söta. Vill att dom ska vara sådär små igen!
Hanna var ju så rolig. Mamma hade filmat henne när hon lekte med en fisk. En riktig fisk som var fryst och som dom skulle äta på kvällen. Hon var då tre år och gick runt med den där fisken inlindad till "halsen" i en plastpåse och sen en hakklapp runt om. Den där fisken låg hon och gosade med, bar runt på och ville bädda ner i sängen (vilket hon inte fick). Så go!
 
Så här söta var dom!=)

Nu tittar jag op Grey´s Anatomy. Det är ju det bästa som finns och det är ju mer än tråkigt att det är uppehåll nu. Säkert över hela sommaren.=(

I morgon vill jag sola. Jag och syrran kanske ska hitta på något och åka någonstans och sola. Det är så underbart! Min första lediga dag på sommarlovet.=)

Nu är reklamen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback