Syster och jag

Har tillbringat dagen med syster idag, vilket händer då och då nu förtiden, och det är så skoj.
Vi åkte till mamma i Hagge och åt lite frukost vid 12.=) Sen åkte vi till stan för att åka till en strand och sola oss och kanske bada. Vi handlade frukt och Loka med oss och sen så började velandet. Jag tyckte vi skulle till Skuthamn, men syster ville absolut till Jägarnäs. Jag fick som jag ville först, så vi åkte till Skuthamn och kolla, men det såg så blåsigt och kallt ut så det slutade med att Thilda fick som hon ville.=)
Vi träffade på våra gamla "systrar", Jajja och Josse plus deras vän Lisa. Så vi låg med dom och snackade lite skit.
Sen åkte vi tillbaka till Hagge för att bada med småsystrarna.
Dom var i vattnet hela tiden. När vi skulle doppa oss tyckte viss Thilda att det tog så lång tid för mig så hon knuffade i mig från bryggan. Vid det djupaste. Jag fick panik och var lika snabbt uppe på bryggan igen.=)
Men jag ska allt ge igen någon dag.=)

Nu har hon kört hem mig och jag ska strax äta lite potatisgratäng och sallad. Orkar inte laga nå mat så jag köpte färdig potatisgratäng som bara var att slänga i ugnen.=)

Sen blir det nog en liten promenad för mig. Jesper får jag väl inte med mig för han har precis kivit upp ur sängen, bakis som han är.=)haha!!
Kul det är när man mår så bra själv.=)

Nu är det dags att äta.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tjena syrran.

Säger bara lycka till med att försöka kasta i mig i vattnet =) HAHA Du kommer aldrig att lyckas.

Vi ses i morgon igen, roligt!

PussPuss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback