Tankar

Det är så mycket tankar som rör sig i mitt lilla huvud just nu. Orkar inte rabbla upp allt här och har ingen lust att dela med mig av allt heller, men det är jobbigt.
Undrar vad det är för fel på mig!?!
Vissa stunder är jag glad och vissa stunder känner jag mig så ledsen, vilket jag gör för tillfället.
Vill inte! Vill inte att det ska kännas såhär eller vara såhär!!!!


Såhär ledsen känner jag mig just nu.=)

Nu MÅSTE jag diska och sen ska jag åka och jobba om ett tag. Börjar 13.00.
När jag slutar kl.21.00 får jag skynda mig hem för då är det fotboll som gäller och Ricky och Thilda är redan här då.

Dags att starta dagen på riktigt nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Hoppas att det blir bättre snart!

Vart jobbar du någonstans? Är du klar med din utbildning?

Kram!

Postat av: Frida

Va jobbigt att du inte mår bra :( Hoppas det blir bättre snart. Tänkte höra om du har nån msn? Då kan vi prata där ibland :)?

Kramar/ Frida

2008-06-18 @ 22:47:56
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hörru syrran, jag tror vi får ta och träffas lite och ta oss ett talk med varandra. Sådär kan du ju inte må.

Du vet att du kan berätta allt för mig.

I love you sis!

2008-06-18 @ 23:12:58
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: Sanna

JO, med mig är det bra! Har precis varit ute och ätit och kikat påfotboll, men det var inte bra match! Eller hur? :)

Okej, så du har ca ett år kvar då.

Be, jag jobbgar på ica maxi i sommar, som vanligt. Har semester v. 29-32. Åker till Gotland med David.

Hur är det med dig och karln då? Still going strong? :)

Ha det bäst! Kram

2008-06-18 @ 23:15:08
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback