Torsdag

Godmorgon!
Jag har varit vaken sedan 8.00 för jag har besiktat bilen. Eller det var en efterkontroll då handbromsen inte gick igenom sist. Men nu är den bytt och funkar fint. Så allt gick bra!
Nu ska Jesper sälja bilen och säger att vi ska vara utan i sommar. Vet inte hur vi ska klara det. Vi var utan bil förra sommaren i 1 månad då vi sålde audin innan vi köpte opeln och det var ju kaos.=)
Jag vill ha en bil, men det är Jespers bil och hans pengar så han gör som han vill.=)

Jag saknar i alla fall audin jättemycket, förstår inte varför vi skulle ha en skitopel.=)
 

Börjar jobba kl.18 och ska väl bara ta det lugnt tills dess. Finns inte mycket annat att göra.=/
Ska tvätta lite bara..

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Förstår att du saknar Audin. Har man en gång kört Audi vill man aldrig köra något annat Vill dock ha en splitterny Audi allroad 3,0 tdi men dom kostar ca en halv miljon.. hehe inte direkt vad vi har råd med just nu... Blir det nå utgång på ludvikafesten då? Kramar / Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback