Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev visst. Har inte orkat, men nu ska jag göra ett ryck.=)

I torsdags hade jag en heldag med mina systrar. Jag och Thilda åkte och hämtade Hanna och Hilma på fritids och lekis och så åkte vi in till stan.

Thilda, Hanna, Hilma och Jag såklart.=)

Vi shoppade lite, jag köpte en ny singstar skiva (svenska shlagerhits), och så tog vi oss en fika på bk:s.


Sen var det dags att åka hem till Hagge, men först hämtade vi "syster" Erika och kollade på hennes nya valp Lego. Sååå söt! Jag vill också ha en hund!
I Hagge skulle Hanna ha sin första skolavslutning (slutade lekis) och den vill jag absolut inte missa.
Vi åt mat och jordgubbar och glass till efterrätt och så gjorde jag småtjejerna fina i håret.


Sen gick vi till Hagge skola för att titta på avslutningen. Mina tjejer var så fina!!


Tänk att skolavslutningen var precis likadan som när jag slutade i 3:an på Hagge skolan. Allt gick till så som det gjorde då. Samma lärare också plus några nya. Men det var så fint och alla var så duktiga.



 Hannas lilla lekisklass. Läraren till höger hade både jag och Thilda i lekis. Lite roligt.

 Jag och Hilma tokade oss lite som vanligt.=)

 Innan vi åkte hem till Ludvika så tog vi ett syskonkort.=)

 Världens bästa hus, mitt barndomshem. Här har bor mamma och systrarna och jag har bott där i 17 år.=)
Det var min torsdag.

Igår jobbade jag 7-15. Min första dag och det gick super!
Mot kvällen körde jag Jesper och några av hans jobbakompisar till Smedjebacken, där dem hade personalfest. Jag, Thilda och Sandra gjorde tacos och sen sjäng vi singstar. Jättekul, men vann aldrig över Sandra. Tusan också!=)
Senare gick jag till Micke och hälsade på en stund, det var trevligt. Sen jag åkte och hämtade Jesper och dem igen vid 12.00, som var superförbannade på sin chef, vilket jag förstår.

Jag var nog trött efter veckan för jag vaknade 13.30 idag.=) Åkte och handlade frukost, men jag åt tacos till frukost.=)
I kväll ska är det Sverige-Spanien, Jippie! Får se om syrran och jag går ut på krogen efter det. Vet inte än.

Nu är det nog dags för mig att skutta in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hörde om pullmans kväll igår, helt otroligt:P

Postat av: Louise

Jag skulle aldrig klara av o gå på deras fester:P de enda mamma sa " tur ja inte gick":P haha

2008-06-14 @ 16:45:17
URL: http://www.metrobloggen.se/louiseberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback