Värdelösa

Liksom alla andra, så tycker även jag att Sverige var kassa idag. Riktigt urusla och kunde inte spela fotboll för fem öre ens. Vad tråkigt. Nu får man inte se nå mer Sverige i EM. Vilket värdelöst EM!
Men jag och syrran var så trötta så vi hade kul ändå. Skrattade åt det mesta och fjantade oss framför kameran.=)

 Till en början var vi glada.
 Sen vart vi ledsna och riktigt sura på Sverige.
 Så då gick vi därifrån=) (när matchen var slut).=)


Min dag har gått rätt snabbt. Jobbat mellan 13-21. Förstå personalmöte och sen var det ganska full rulle då en vårdtagare som jag är kontaktperson åt hade tvättid plus att mycket annat skulle fixas.
Sen var det bara att gå hem!=)

I morgon är jag ledig. Skönt att sova så länge jag vill.=) Men sen vet jag inte vad jag ska göra..=(
Tråkigt...
Önskar att syrran var ledig också!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du fick inte lägga ut den första bilden. =) haha jäkla unge!

Såå glad att vi är lediga samma vecka, =) skit kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback