Världens duktigaste lillasyster!

Måste börja med att berätta att min lillasyster, Mathilda fick körkort igår! Är så glad för hennes skull och så stolt över att hon klarade det. Tvekade aldrig på att hon inte skulle klara det, men man vet ju aldrig vad dom där trafikgubbarna/tanterna får för sig. Men nu har hon körkort och nu ska hon få skjutsa på mig, för tänk så mycket jag kört runt på henne.=)
Älskar dig syster!

Det var ett tag sen jag skrev nu så jag har en del att berätta.=)

I lördags åkte vi till Jespers farmor och farfars sommarstuga och solade och njöt av värmen under dagen.
Jag åkte sen till Jossan och vi gjorde oss i ordning för kvällens grillpartaj hos Sussie. Jossan var trött på sin lugg och skulle skala av den med en rakhyvel och det slutade med panik. Kort och alldeles rak blev den, men jag hade riktigt skoj åt henne.=)
VI åkte sen till Sussie. Vi grillade, pratade skit och hade väldigt trevligt och mycket roligt. Sussie bjöd på mintuu, vilket hon inte skulle ha gjort för dessa snappsar gjorde så att jag inte kommer ihåg mycket kvällen.
Var i alla fall en sabbis på Selmas och sen på Trägårn, och jag kom hem välbehållen.=)
Men vad jag vet så hade jag riktigt roligt.=)

    

Mådde mindre bra under söndagen. Fy tusan vad bakis jag var. Mådde illa och önskar att jag hade velat spy. Kan inte göra det för det är en av mina största fobier.
Låg i alla fall i soffan eller sängen ända till kl.19 ungefär. Piggnade till lite då. Åkte och handlade mat med Jesper och syrran. Tacos blev det. Jag och syrran var utelåsta, satt och väntade i gräset på att Jesper skulle komma hem. Det slutade med panik då vi hade fullt med gröna spindlar på oss och på våran mat. Kliade för övrigt på kroppen hela kvällen. Vi åt och kollade sen på en film. Flood hette den och var rejält kass.
Syrran sov här då hon var så nervös och behövde lite sällskap. Hennes pojkvän visste ju inget om uppkörningen idag så med honom kunde hon inte sova. Melker höll låda hela natten uungefär så det blev väl inte så mycket sömn ändå.=)

Såg förresten på fotbollen i söndags och jag har fått en ny favorit. Bland det bästa ögongodiset man kan ha. Niclas Alexandersson. Har aldrig lagt märke till han förut, vilket är lite konstigt för han är ju såå snygg.=)

Igår var jag på föreläsning i Falun. Vi läser katastrofmedicin. Var en militär där och föreläste om folkrätt och en massa konventioner och lagar och så när det gäller krig plus sjuksköterskornas uppgifter.
Vi fick även se en film. En med riktiga klipp då dom skjuter ihjäl folk och torterar alla. Fick se fullt med barn och vuxna som låg döda överallt. Var det hemskaste jag någonsin sätt. Ville bara gråta!
Har även vart på Kupolen. Köpte mig två par linnen och två par trosor.=)
Igår kväll såg jag en superbra film, Love in Manhattan. Men så hemsk den var. Usch, satt och grät floder. Men en mycket bra film.

Idag har jag vart i Falun hela dagen plus att jag har städat och diskat.
Nu kommer syrran och hämtar mig med bilen snart. Vi ska ut på en tur.=)
Sen ska vi till Biskposnäset och springa 2km och gå 5km. Duktiga som vi är.=)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack bästaste syster =) Du är så himla söt och snäll. Hoppas du kunde känna dig lugn med mig när vi åkte idag =)

Du är den bästa som finns, tack för allt stöd innan =o)

Puss, jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback