Work

Har precis kommit hem från jobbet. Allt gick som det skulle.
Fick flytta min jobbtid lite i morgon då en vårdtagare fortfarande är sjuk och är hemma och det behövs personal tillgänglig om det skulle behövas. Jobbar 9.30-15.30 istället för 15-21. Skönt att slippa kvällen.
Det tråkiga är att man gör ju inget under den tiden, för alla utom en är ju på sina "jobb".
Men jag tar med boken och telefonen och sen finns ju alltid Tv:n.=)

Såg att jag fått ändrad tid på midsommarafton med. Jobbar 9.30-17.30 då istället  för 13-21. Härligt! Men kan inte göra något speciellt under kvällen ändå för börjar 11 på midsonnardagen.
Kanske det blir lite partaj då efter jag slutat 21.30. Börjar ju inte förräns 18 på söndagen och har natten så det skulle nog funka.=)
Usch vad rörigt detta blev nu!=)

Skönt också att höra att allt hade gått fint för Thilda på MM idag. Bra jobbat syrran!

Tråkigt med kväll!

Kommentarer
Postat av: Syster

Bra att det gick bra att jobba =)

Fan vad skönt att du fick ändra din tid på midsommar. det e fan bara att supa ändå, gör väl inget om du är bakis där, det går ju att jobba ändå =)Det skulle jag ha gjort :)

Nu ska jag och Ricky titta på JUNO! =) haha Lyllos mig va?? ;) haha

Puss, vi ses! Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback