Den här vill jag ha!

Någon gång inom en snar framtid skall jag köpa mig den här.

Funderar på att beställa från USA, då det är ganska mycket billigare. Men pappa får hjälpa mig med det då jag inte fattar engelska. =/
Försökte idag och hittade en superbillig sida trodde jag när jag höll på att omvandla valutan på www.forex.se hela tiden, men älsklingen kom och skrattade åt mig och sa att det var ett pundtecken och inte ett dollartecken och då visade det sig att den inte alls var lika billig.=)

Men jag ska ha den, det är ett som är säkert!

Middag snart, det blir tacos. Min älsklingsmat!!!=)

Måste göra mig lite fin. Orkar egentligen inte sminka mig då det svider i ögonen och jag är het i hela ansiktet och näsan, men lite fin måste man väl vara då man ska äta middag.

GLAD PÅSK till er alla!
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback