Egentligen...

skulle jag varit på Palliativa teamet idag, men har haft sån mensvärk och huvudvärk på morgonkvisten så när jag skulle gå upp kände jag bara att jag inte orkar vara där idag med denna smärta. Så jag har knaprat i mig tabletter och lite av värken är borta, inte all och det stör mig. Jävla tabletter!

Sitter och kollar efter saker till vårta "nya" sovrum. Det är så svårt. Har hittat helt vanliga, men vackra sängkläder på
www.laredoute.se men dom var så dyra. Priset blir ca 1500 kr för våran säng då, lite onödigt dyrt kanske.



Dessa sängkläder i Satin finns på www.jotex.se . Det är ju underbart med Satinsängkläder. Synd bara att dem inte fanns i brunt, men svart eller natur kanske kan funka.

  

Lampor behöver vi med och det är supersvårt att bestämma sig vad man vill ha för några och vilken stil på lampa man vill ha. www.markslojd.se har väldigt många snygga lampor i alla olika stilar.
Eftersom att vi har en eksäng så funderar jag på någon av dem här till fönstret. Det lutar nog mest åt Bern, tror jag.

   
Bern                   Milton           Paris

Det allra svåraste kommer nog bli att hitta gardiner. =/

Nu ska jag äta lite frukost, är såå hungrig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjeena! Jadå det är bara bra med mig! :) Hur är det med dig? Gud vad fint ni har det i eran lägenhet! Hyr ni eller äger ni den? Blir så avis, vill också tapetsera och greja för fullt. haha
Ja, jag har faktiskt knåpat ihop min design helt själv. Inte fullt så svårt som det ser ut.
Går det bra med skolan och då då? Du lär ju vara färdig snart eller? Kram på dig!!

Postat av: Sanna

Jobbigt med magont härru, hoppas det går över snart.
Ja, vi hyr ju en lägenhet som ligger jättebra till i stan och vi vill ju bo kvar här ett tag så vi funderar på om vi ska tapetsera om endå och så. man får väl måla över vitt den dagen man flyttar. hehe
Japp, jobbar kvar, men ska börja läsa lite kurser nu och sen söka in på högskola. tror jag vill läsa till sjuksköterska, inriktning psyk. men vi får se.
Jag använder photoshop, har väl precis lärt mig lite hur man gör, men det enda jag gjort där är bilden längst upp.
Kram kram!

2008-03-17 @ 14:40:09
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback