Fina söndag!

Det är så fint väder ute. Hoppas det är varmt också, det får jag veta strax då jag ska cykla ner till gymmet och träna lite.
Igår sprang jag och älsklingen 4,5 km..och jag gjorde det på 25 minuter, jag är riktigt nöjd.=)

Förresten så tapetserade vi igår och det blev suuuuuper bra! När allt är klart kommer en bild.
Jag har börjat nu idag och ställa in lite möbler igen. Allt är inne utom sängen för den klarar jag inte själv.=)
Älsklingen jobbar så vi får ta det sen.

Jag har fullspäckat schema idag, blir nog lite stressigt men hoppas jag hinner allt.
Jag har börjat städa nu på morgonen och det ska göras klart under dagen.
Nu ska jag först ner på gymmet, sen hem och duscha och göra mig i ordning. Ner till sporthallen och kolla på herrarnas match. En viktig match då dom får kvala till div. 3 i fall dom vinner. Hejja!
Sen hem igen och städa klart.

Nu ska jag skynda mig ner till gymmet!

Hoppas alla får en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback