Ingen långfredag!

Nej inte för mig i alla fall. Tycker dagen har gått snabbt hittills och den kommer nog rusa iväg.

Har lite ont i halsen och känner mig allmänt trött och seg. Sov dåligt i natt. Kändes ungefär som om man skulle haft feber. Men du som jag är så har jag tränat idag i alla fall och det får jag sona för nu.
Är så slut!
I alla fall så var jag ganska duktig, simmade 1,5 km.=)
Men nu orkar jag ingenting i stället för det.=(

Nu ska jag vila mig i sänge och sen ska vi sätta upp hyllorna i sovrummet. Sen till kvälla blir det middag och kanske att jag åker förbi Jennie en sväng om jag orkar. Hon har inflyttningsfest.

Idag kommer Jossan hem. Eller hon är nog redan hemma, i Sverige i alla fall. I mon får jag äntligen träffa henne.=)

Nu ska jag sussa lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback