Krock!

Usch vad jag har pluggat idag och klar är jag inte. Tänkte köra ett rejs och göra klart två småuppgifter som ska vara inne nästa vecka och veckan efter. Skönt att ha de gjort!

Idag krockar tre program jag vill se. Fotbollen på 3:an, Grey´s Anatomy på 5:an och Barnmorskorna på 1:an. Måste spela in två av dom, så jag får säker spela in Grey´s och Barnmorskorna då Jesper vill se fotbollen mest.

30-årsfest på lördag. Pappas sambos dotter Helen.=) Det blir nog trevligt. Måste till Borlänge på fredag och shoppa lite kläder att ha på sig och någon present också.
Kanske 1-årskalas och 21-årskalas på lördagen en sväng med strax före festen. Jespers kusins tjej och hennes dotter fyller år. Ska köpa nå riktigt sött till lilla Vilma.=)

På söndagen vill mamma ha med mig och simma så jag får nog ta det lite lugnt under lördagskvällen, men hade nog tänkt det ändå. Vill ju inte missa hela söndagen genom att vara bakis.

Nu ska jag drömma mig bort och kika lite resor.=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Va kul att du är in å läser :) Nu ska jag in å kika på din också :) Visste inte att du hade nån :)
Hoppas allt är bra med er! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback