Lite har hänt..

sen jag skrev förra gången.

I fredags var det ju lagfest och Folkan som gällde.
Förfest med hela laget (nästan) hemma hos Virre först. Vi åt tacos, tjålade en massa skit och dansade.
Sen gick vi ner till Folkan där det var dans och disco. Det var faktiskt riktigt roligt och mycke roligare än de andra uteställena här.
Här kommer lite bilder.=)

 Nästan hela gänget!      Jag, Jannica och Sussie. Vad gör vi?=)

 Angelica, Jag och Jannica.      Sofia, Majsan och Virre.

 Lillen, Monica, Malin och Sofia.      Julia, Lillen, Linn och Hanna.

 Gabbi, Erika och lite Monica.

Som sagt så var kvällen lyckad och jag hade riktigt skoj! Tack alla tjejor!

Lördagen blev lugn. Mys med älsklingen, middag och svärföräldrarna och så tittade vi på Melodifestivalen hemma vid dom.

Under söndagen så stack jag och älsklingen till Västerås. Vi skulle köpa badrumsmöbel på Bauhaus men kom hem med lite annat. En byrå till sovrummet, förvaringsgrejer, blommor och två hyllor, även dom till sovrummet.
Vi hade iaf kul som alltid jag och älskligen.=)

Är nu inne på min fjärde veckas praktik i Smedjebackens kommun. Har trivts jättebra.

Nu ska jag kila ner till tvätten.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback