Massor med mys!

Jag och älsklingen har precis ätit tacos och är supermätta!
Gott så gott!

Sista dagen på praktiken idag. Skönt och tråkigt.

Jag har varit konstigt trött idag. Har aldrig kännt så förut. Det var riktigt illa. Huvudet hängde inte med, jag kunde inte kolla på en sak längre tid och när jag åkte hem från Smb fick jag koncentrera mig för att hålla ögonen öppna.
Slängde mig i sängen när jag kom hem på en gång kl.13.15. Slog upp ögonen en stund senare och ville sova mer för jag hade ju sovit så lite, trodde jag, kollade på klockan och och var då 16.20. Så 3 timmar har jag sovit idag. Underbart skönt!!!
Är trött nu med så det blir nog sängdags snart.

Fast jag kan ju somna brevid min älskling när som hels eftersom att våran säng står ute i vardagsrummet, för i morgon kl.9 kommer pappa och då ska det tapetseras i sovrummet. Äntligen.=) Kommer bild sen på hur det blev.=)

Så älsklingen ligger i sängen och tittar på film, kanske att han väntar på mig.=)
Jag ska i alla fall kila dit strax och mysa för fulla muggar. Så underbart!!!

I morgon ska jag upp till Falun för att göra en tenta som jag missade. Läkemedelstenta, man får inte ha ett enda fel och jag gjorde ett slarvfel. Det sätter sig i huvudet. Jag kan ju, det vet jag men det blir psykisgt det där med att man inte får ha nå fel.
Lycka till Lovisa!

Mys nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback