Påskhelgen

Vi vaknade klockan 07.40, eller Jesper vaknade och väckte mig. Slängde i oss frukost och gick sedan med svärfar till gymmet på skolan och tränade en timma. Det var faktiskt skönt att inte vakna så sent, man hade liksom en hel dag framför sig och inte bara en halv.=)

Vi gjorde oss klara och åkte sedan ut en sväng till mamma. Hanna och Hilma var påskkärringar, så söta.
Sen åkte vi vidare till Jespers farmor och farfar för att äta lite god påskmat och prata massa skit, för den släkten kan då prata.=)

Sen äntligen var det dags att åka till Jossan. Det var sååååååå kul att träffa henne. Hon var så fin och så brun. Usch vad jag saknar henne. Men det konstiga var att det kändes ungeför som att hon varit borta en vecka eller två på semester och inte ett år.
Det var hur som helt väldans trevligt hemma där och kul att träffa ett gäng tjejer.
Jag och Jesper som beslutade innan kvällen började att vi inte skulle gå på grand hamnade på just grand. Vi kom ju in gratis och fick gå före alla andra in, VIP.=)haha!
Men där inne var det inte så värst kul. Alltid trevligt att träffa lite folk men annars inget speciellt.

 Jag och Jossan 

Igår, söndag, mådde jag och Jesper mindre bra. Vaknade vid fem och låg sedan i soffan resten av kvällen. Somnade sen igen vid halv elva. Helt värdelöst att slarva bort en dag på det där viset, en fin dag till på köpet.

En lugn och skön slappardag idag med. Jossan kommer troligtvis hit en stund i kväll. Ska bli kul.
Nu ska jag och älsklingen se en film. Måste bara väcka han, för han somnade i soffan.=/

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback