Sista veckan nu..

på min praktik i Smb. Ska bli lite tråkigt men skönt ändå. Slippa åka till Smb varje morgon och så kan det ju bli lite långtråkiga stunder ibland. Men har trivts super där jag har varit. En toppen handledare har jag haft med.
Nu ska jag nästa vecka vara på Palliativa teamet.. något jag är lite nervös över.

Sen blir det Norra VC plus BVC och MVC. Jag längtar mest till BVC.. alla små söta bebisar. Jag kommer bli helt sjukt galen av längtan efter en sådan då.=)

Annars rullar det på som vanligt.. Jag tränar, pluggar och myser med älskling!

I helgen ska vi tapetsera sovrummet. Eller min pappa ska och jag och Jesper ska väl hjälpa till så mycket som behövs.=)

Just nu har jag en önskelista över vad jag vill ha och vad jag behöver.
Här kommer den:
Nya löparskor (behöver).
Gymskor (Vill ha).
Vanliga skor (behöver).
Cykel (Vill ha/behöver).
Systemkamera (vill ha).

Men det är inte lätt att skaffa sig allt detta när man är en fattig student.=) Älsklingen hjälper mig redan när jag behöver så jag vill inte låna nå pengar av han heller. Man får ta det som det kommer. Nån gång har jag i alla fall allt det här...haha.

Nu ska jag diska innan Grey´s börjar, då blir det mumsigt med vindruvor.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback