Tänk att det kan..

bli sånt jävla skitväder sådär huxflux. I morse tog jag cykeln till praktiken, svinkallt, inge luft i däcken efter att den stått under vinter, men det var sol och jag tänkte.. "jippie, än sån där fin nästan-vårdags-dag".
Men nej. När jag skulle hem sen vid halv tre var det nästan snästorm. Fy! Orkade inte kämpa mig med en opumpad cykel hem i det vädret, så slö som jag var ringde jag pappa.=)

Man blir ju hundra gånger mer deppig av detta väder!

Jesper jobbar över och jag sitter här helt själv. Känner mig ensam. Det är sån tur att jag har min Jesper. Jag skulle gå bort om jag var ensam dag ut och dag in. Jag tycker inte om att vara ensam har jag kommit fram till då jag är hemma och pluggr när Jesper jobbar. Visst kan det vara skönt någon gång ibland men absolut inte ofta eller under längre tid.
Tycker synd om dom som inte har någon att dela vardagen med. Det måste vara hemskt. Usch!

Jag skulle i alla fall inte klara mig utan Jesper, det vet jag!



Snart är det dags att få i sig någon middag!

Träning i kväll och det ska bli kul som alltid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback