Varför är det så..

att det alltid blir fult väder när det blir helg?
Det är ju då Jesper är ledig och då vi vill kunna hitta på nåt, och det är ju tråkigare ju fulare väder det är.
Nu vill man ju ha riktig vår. Jag vill kunna gå långa härliga promenader och sitta och mysa i solen på våran balkong.=)
Trökigt med moln, blåst, regn och allt va det är.

I fredags i alla fall så åkte systrarna Torstensson-Lindkvist till Borlänge och badade.
Hanna, 6 år: "Lovisa, ska vi till Kupolen eller Borlänge och bada?" Haha.. sötnosen trodde det var två olika städer.=)
Det var riktigt kul i alla fall. Jag höll på att drunkna då Hilma klängde sig fast runt min hals bland vågorna, vi åkte vattenkana tills jag och Mathilda mådde illa och vi åkte runt runt i strömmen utomhus.=)
Smaskade smörgås gjorde dom med. Jag åt min frukt.=)

                    
Hanna, Mathilda och Hilma.      Glassbrudarna!

 Hanna och Hilma  
Dom är ju så goa min småtjejer!

I går kom mormor och morfar hem till mamma så då var vi dit på middag. Gott!
Alltid så roligt att träffa mormor och morfar. Dom är så underbara båda två!

Senare på kvällen blev det mys för mig och älsklingen framför TV:n. Blev ju inte som man trodde när det gällde andra chansen i alla fall. Men det var väl kul!

Snart kommer mormor och morfar hit för att fika lite och kika på vårt nya ställe.=)
Sen blir det gymmet!

Jag har i alla fall haft en skön helg.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback