Zodiac...

En rätt bra film faktiskt, men låååång och lite seg på några ställen. Handlar om den där massmördaren i USA som höll på nån gång i slutet av 60-talet och början av 70-talet men som ingen fortfarande helt säkert vet vem det är. Eller filmen handlar om någon tecknare på en tidning och några andra, hur dom försöker fånga honom.=)

I alla fall så har jag och Jesper sett den i kväll. Vi gjorde ett avbrott i filmen då Jossan kom på besök.
Hon verkade gilla hur vi bodde och vi fick lite presenter av henne. Några snappsglas med Australienska vägskyltar på, ölburkshållare och så fick jag ett armband som hon gett till sina närmsta vänner och så har hon ett själv.
Hon är så go min Jossan!
Hoppas hon stannar ett tag här nu innan hon ger sig ut på nya äventyr.

Nu ska jag krypa till sängs. En ny praktik väntar mig i morgon. Distriktmottagningen på lasarettet!

Träning i morgon också. Nu ska jag köra hårt denna vecka. Måste.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback