Arg

Har precis kommit från Falun. Hade seminarie. Man kan inte annat än bli arg på lärarna som lägger schemat och som tror att en grupp med 15 studenter och 10 arbeten (några skrev själva) skulle hinna presenteras och diskuteras på 3 timmar. Vi hann inte klart så vissa fick sitta kvar över tiden, vi var tvugna att åka så vi slapp. Tur att jag och Maria presenterade vårat i början. Men stackars dom som fick skynda på sin presentation nu i slutet och de som fick presentera sitt efter tiden slut då inte alla var kvar. Man får ju inte den feedbacken man behöver till den slutliga exeminationen. Usch jag blir så arg! Dumma skola och dumma lärare!
Nästa vecka har vi också bara 3 timmar och ska presentera en minst lika stor grej. Får se hur det blir.

Nu ska jag i alla fall ner på gymmet en snabbis. Blir nog till att ta det lugnt då jag har världens träningsvärk i rumpa, lår, rygg och axlar plus lite överallt också. Men så går det när man inte spelat innebandy på en månad och sen kör man match med ett ganska högt tempo.=) Men det var kul!

Sen ska jag iväg och klippa mig. Beslutsångest och nervös.=) Får väl se hur det blir.

Tråkigt att det blev lite kallare väder nu, men det är ju sol iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback