Barnmorska

Nu har jag sett Greys Anatomy så min onsdag blev lite bra iaf. Har även setat vid datorn och kollat på några avsnitt av Barnmorskorna som jag missat då dess två program gått samtidigt.
Så det roade jag mig med samtidigt som hockeyn var.
Jag skulle med vilja bli barnmorska, kanske ska fundera lite mer på det. Men först ska jag jobba ett bra tag innan jag börjar plugga igen.

Nu är jag superduper trött och kommer slockna innan huvudet landat på kudden.

Ska upp tidigt i morgon och jobba på dagis i Hagge. Ska jobba några dagar i stället för mamma nu när hon är i Turkiet och glassar sig.
Jobbar 7-15 i morgon och sedan blir det gymmet igen. Känner mig på topp med träningen och det är kul. Bäst att passa på då innan man kommer ner i någon träningssvacka.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback