Beslutsångest

Nu är jag så trött. Funderar på att sova lite middag, bara en liten stund. Befann mig på marknaden kl.10 i morse för att tjänstgöra. Började med att gå och plocka skräp, i rosa fina handskar, till kl.12. Sen fick jag, Linn och Virre ställa oss i ett lotteristånd. Det var rätt kul. I alla fall när alla små söta barn blev överlyckliga då dom vann.=)
Men tiden gick lite sakta.
Nu har jag ätit, ett kebabrulle faktiskt. Eller orkade bara halva.=)

Jag har köpt mig lite marknadsgodis, så gott. Lite onyttig får man vara ibland.=)

Jag vet inte hur jag ska göra ikväll. Jossan och Alex tyckte jag skulle följa med ut på krogen, men jag börjar ju tjänstgöringen i morgon kl.10 igen så jag vet inte. Men samtidigt är jag lite sugen fast ändå inte. Det är svårt.=)

Hur ska jag göra???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback