Blomma

Sitter och tittar lite på blomman jag vill tatuera (augustis månadsblomma), förhoppningsvis i början på september.
Det är en Gladiolus och jag har även hittat en sida på nätet med blommors betydelse. Det var lite kul.
Gladiolus = Glänsande skönhet, passion och minne.
Längtar så tills jag ska göra den.=)

Det blev ingen barmarksträning idag. Det var jag, syrran och Virre där plus två tränare. Inte så skoj.=)
Men jag och syrran sprang 2 km och gick 5 km. Så vi var lite duktiga ändå.=)
Efter halva varvet på 5:an så hoppar syrran in i skogen och gör nummer 2. Hon kunde inte hålla sig. Usch!=)

I morgon hoppas vi på värme och sol för då ska vi sola. Först ska jag färga syrrans hår och sedan lägger vi oss för att pressa på altanen hemma hos pappa. Ska bli skönt. Måste ju få lite färg nån gång.=)

Skall även hem till farfar en sväng. Han fyller nämligen år idag. Grattis kära farfar!
Och även ett stort Grattis till Sandra som fyller 18 år idag.=)

Nu ska jag snart gå till sängen och det bästa av allt är att jag får sova så länge jag vill i mon! Jippie!
Nattinatt!


Turkiet, Marmaris -05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback