Dödat??

Godmorgon!
Är faktiskt ganska pigg. Har varit vaken i en timme redan, fast jag fick sova så länge jag ville.

Igår jobbade jag. Nästan alla barn hade vaknat på fel sida så det var ett himla liv och gnäll.=/
När jag slutat åkte jag hem och då hittade jag min syster efter vägen. Plockade upp henne och sen åkte vi och handlade lite grejer. Men det blev mest bilåkande med en massa hög musik och sjungande.=)
Kom hem tillslut men då var det bara att skynda sig att göra en sallad och fixa sig och sen vidare till Maria där vi sjuksköterskor (blivande) skulle ha grillkväll.
Det var så mysigt. Alla hade tagit med sig något att äta så det var fullt med gott. Som ett julbord fast ett sommarbord.=)
Vi drack lite vin, snackade skit och spelade spel. En mycket trevlig kväll.

Idag ska jag plugga med Maria. Vi får se om jag måste åka dit eller om hon kommer hit. Vill inte plugga, men måste stå ut nu. Sista pluggdagen för oss!

På eftermiddagen ska jag ut till Hagge och säg välkommen hem till mamma och systrarna som vart i Turkiet. Prata med dom i telefon igår och dom är ju bara för goa.
Hilma: "Jag är brun, mamma är heelbrun och pappa är helljus".
Sen hör man Hanna i bakgrunden: "Nej, pappa ser ut som en rrrräka!
Så söta mina tjejer. Har längtat så efter er!

Senare blir det till att träna!
Det är min dag!=)

Kom på en sak. Jag kanske har dödat min blommor på balkongen.=(
Har glömt dom ute två nätter i rad och dom ser inte så pigga ut.
Stackarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback