Eftermiddag

Nu har vi pluggat klart för idag. Först pluggade jag en massa själv och sen kom Maria och hennes lilla Alice och då körde vi lite till. Går rätt bra men det är ju bara för tråkigt! Standardavvikelse, Q1 och Q3 och variabler, reliabilitet m.m. Jag hatar alla dessa ord som har med forskning och studier att göra. Usch!

När Jesper kommer hem från jobbet ska jag snabbt ta bilen och åka ut till mamma. Dem åker ju till Turkiet klockan 6.00 i morgon bitti så i natt sticker dom till Arlanda. Måste ju säga hejdå till mina kära småsystrar och mamma såklart.=)
Kommer sakna dom så mycket! Tänk att man kan vara så familjekär som jag är.=) Skulle aldrig kunna flytta härifrån, skulle inte klara mig utan dom.

Ska diska och plocka undan tvätten nu så slipper jag det sen.

Idag på barmarken ska vi springa på spåret och se spela innebandy på gräs. Det är så kul och det är inte lätt!

Kommentarer
Postat av: coraje.blogg.se

Intresserad av en jättefin sommarklänning? Kolla coraje.blogg.se! Den är verkligen värd en titt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback