???

Vet inte om jag ska träna eller inte. Har egentligen ingen större lust eller ork, men känner att jag måste då jag bara tränat en gång denna vecka.
Helst vill jag springa på spåret, men vågar inte själv. Det kan ju hända vad som helst. Kanske att jag är lite fjantig men då får jag väl vara det då.=)

Var så kul att träffa systrarna idag. Vi fjantade oss lite med kameran.
 Gravid 7-åring.=)  Såg inte lika bra ut.=)

 Mathilda tar sig ett smakbett.=)  Yeah!

 Hanna, Hilma och kompisen Wilma.

I kväll får man se om Charlotte Perelli går vidare i semifinalen. Men är ganska säker på att hon gör det. Låten är ju bra.=)

I morgon ska jag jobba på marknaden från 12-16. Mindre kul. Kom och hälsa på mig.=)

Jag har så tråkigt. Vill att det ska hända något kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback