Fikatime

Var uppe kl.8.30 idag för Maria kom och vi har pluggat. Det gick rätt snabbt så det var skönt.
Nu ska vi bara upp till Falun på torsdag och sen mån-ons nästa vecka. Sen sommarlov.=)

Om en halvtimme kommer Jossan och hämtar mig. Vi ska ner på stan och ta oss en fika.
Det var evigheters evigheter sen jag fikade sist. Kanske 2 månader. Men det är ju inte min grej det där med fika då jag inte tycker om fikabröd.
Men nu i detta fina väder kan det vars skönt, och så är det alltid kul att träffa Jossan och snacka lite skit.=)

Senare idag har vi barmarksträning. Längtar!

I morgon kommer det fullt med folk som ska provspela för div.1 laget så då ska vi till att spela match igen. Det ska bli så kul. Längtar efter inomhusträning och blir så ledsen när jag vet att jag får vänta ända till augusti.=(
Men det går väl rätt snabbt...

Nu ska jag göra mig i ordning för en tripp på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback