Fin balkong

Nu har vi fått en jättefin balkong. Är så nöjd.=)
VI åkte och köpte balkongmöbler, i mörkt trä på Jysk. Och stolsdynor till såklart. Sen köpte vi även en ljuslukta som vi hängt upp, 3 gröna gräsmattsmattor,  en duk till bordet och ett parasoll. Nu ser det så hemtrevligt ut med blommor och allt.
Så där ska jag och syrran sätta oss om nån timme och ta en svalkande drink.

Jag har försökt sola lite. Klarade en timme med lite vattenpauser. Sen blev det för varmt.
Såklart så råkade jag tappa ner parasollet från balkongen också. Pinsamt, men det var bara att springa ner och hämta det och upp med det igen.=)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag hämta syster, vi ska göra oss i ordning och sen ska vi till kusin och partaja.=)
Perfekt väder verkligen för grillning och mys med kusinerna och syster, plus några till.=)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback