Fixat fint

Jag har vart i Falun hela dagen och haft seminarie. Så jäklans tråkigt att man ska behöva sitta inne i skolan under en sån här fin dag.
Det har ju verkligen varit toppenväder!

När jag kom hem gick jag och Jesper till Toffes och köpte oss en varsin mjukglass och vandrade sen vidare mot stan.
Där handlade vi nya handdukar. Röda. Vi har haft turkost i badrummet nu, men handdukarna blir så skitiga. I alla fall Jespers handduk som han torkar händerna på, då han tvättar händerna hemma varje dag efter jobbet, och då är händerna skitiga.
Så nu blev det rött. Lite mörkare färg.
Vi åkte även till Jysk och köpte nytt duschdrapperi, sophink och tvålpump, allt i rött.=)

Jesper skjutsade hem mig och jag lagade då mat. Det blev kycklingfilé, wookade grönsaker och nudlar. Jätte mumsigt och jag är så duktig, inte så svårt kanske.=)
Åt på balkongen idag och det var riktigt härligt.

Har sedan städat hela toaletten. En riktigt grovrengöring med rensning och allt i skåp och så. Sen när det var rent inredde jag med de nya grejerna och lite röda ljus och så. Det blev superfint med rött. Röd är ju en sån fin färg.

I morgon ska jag först ut och träna med kussen. Spinga lite på spåret. Jag har lovat att jag ska ta tid på henne då hon springer 2 km eftersom att hon skall upp till Umeå på tisdag och göra fystestet, då hon försöker komma in på polishögskolan. 2 km på 10 min skall hon klara och det vet jag att hon gör. Hon är så duktig så.=)
Sen ska jag sola mig hemma hos pappa.
Senare kanske jag ska ta en titt på studentbalen och titta på Julia. Och sen handla lite gott att dricka till lördagen tillsammans med Jossan, då vi har lite lagfest med grillning, spel och singstar hemma hos Sussie. Det blir nog superkul.
Det är min dag i mon!=)

Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Postat av: Mathilda

Å vad mysigt att ni gick till hillängen å köpte glass :)



Jag har eko dag fast inomhus så jag vet inte riktigt när jag slutar, men om jag hinner innan balen så kan vi sola :)



Ses imon syrran! God natt

2008-05-29 @ 23:03:53
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback