Folkan

Hade riktigt trevligt igår kväll.
Började med att vi grillade och det blev väl inte sådär supergott. Kusin Ronny är väl inte sån bra grillmästare. Mina köttbitar blev väl ganska svarta.=)
Sen sjöng vi lite till Tv:n och drack lite Mintuu. Goda drinkar gjorde vi med.

På Folkan var det riktigt skoj och Björn Rosenström var riktigt bra och snygg med.=)
Sen när Folkan stängde ville syrran vidare till Trägårn så vi gick dit. Helt onödigt egentligen för det var helt kasst.
Somnade gott sen.

Mår faktiskt bra idag, lite seg i kroppen och huvudet bara, men inte farligt.=)

Ska snart ner till sporthallen. Innebandy idag men jag ska inte träna då jag inte är så pigg på det. Det kommer iaf lite spelare från Borlänge och nå mer ställe som ska provspela med oss.
Men jag ska titta på och sen ta emot mina jobbtider till marknaden om två helger. Hoppas jag får några bra tider.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Bilder från kvällen kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Elin och Vilma

hahaha bra att nån mådde bra efter den helgen! jag själv däremot söp bort min telefon och vaknade med ett dunkande huvud. MINDRE KUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback