Fredag kväll

Vad skönt det var med en middagslur. Sov visst i 2,5 timmar men det var så skönt.
Förstår egentligen inte varför jag ska hålla mig vaken och kolla på hockeyn kl.23,  är inte så intresserad. Vi får se hur jag gör.

I morgon ska jag i alla fall kika på pappsen när han springer stadsloppet. Ska bli kul att se då han inte brukar vara ute och springa alls.=)
Ska dra med mig syrran och Jossan och kika.
Först på morgonen blir det till att träna, blev ju inget idag.

Ska nog smaska lite vindruvor nu. Det är ju så gott!!

Tråkigt att vara så trött en fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejsan!!!

Känner igen det, e oxå helt slut, inte kul och vara en fredag =/. Ja lilla Lucas e sååå söööt och han gör faktiskt inte så mycket väsen av sig än. Verkar vara en riktigt lugn pojk, men skenet kan ju bedra =). Har du sett lillen än?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback