Fredag

Mätt i magen är jag nu. Har precis lunchat med syrran. Vi åt våran traditionella lunch; tacotallrik på Engel.=) Alltid lika gott!
Jag har även hunnit med att plugga och spelat lite kubb med syrran och hennes tjejor. Mitt lag förlorade.=)

Det är verkligen sommarvärme ute. Jätte, superduper skönt!

Jag och syrran har bestämt oss för att i morgon innan Folkan ska vi dricka en massa goda drinkar.=)
Vi ska åka och inhandla alla ingredienser som behövs när hon kommer från mötet på McDonalds. Hon ska säga upp sig då hon fått sommarvik på MM. Hon är så glad för att hon slipper McDonalds.

Vi vet ännu inte vad för drinkar vi ska göra så jag ska slå en pling till kära Malin och fråga efter några goda tips!

Nu ska jag ut i solen!
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en riktigt najs dag!

Postat av: Louise

Jag förstår att hon är glad o slippa donken! :D
De va ja åxå:P

2008-05-09 @ 21:40:36
URL: http://louiseberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback