Ful lördag

Hatar detta väder. Det är kallt, regningt och blåsigt. Man blir på så dåligt humör, och det blir inte bättre av att man bor med en gnällspik för tillfället.
Pratade med mamma, dom hade klarblå himmel och 25 grader varmt. Kan inte bli mer avundsjuk just nu.

Jag, Jossan och syrran har tittat på pappsen när han sprang. Han var så duktig så. Sprang hela loppet som är 6 km tror jag. Stackars alla som sprang i detta väder.
Vi åkte även till systemet och köpte vin och sen till MM för att handla lime, jordgubbar och lite annat så vi kan göra goda drinkar i kväll.
Jag och Jossan ska sitta här och mysa och titta på hockey. Kanske att det blir utgång. Det brukar sluta med det då jag och Jossan är tillsammans.=)
Får se om Jesper är hemma och kanske bjuder hit nån kompis, eller hur han gör.

Nu ska jag snart till svärföräldrarna och äta middag. Gott med riktig mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback