Glad och hungrig

Jag blir så glad av detta väder. Man kan inte vara sur när det är så fint, varmt och soligt som idag.
Var lite rädd att det skulle vara molnigt idag, men det blev det ju absolut inte.
Jag har solat i 3 timmar hemma hos pappa på altanen. Varmt som tusan. Kändes som om hela jag skulle smälta bort.=) Det var ganska vindstilla med där uppe på altan. Men så skönt!=)

Har köpt mig en ny bh idag. En vit blev det. Panikköp ungefär, kanske behöver den i mon, om jag ska ha ett linne som jag tänkte. Man vet aldrig.
Var även på systemet med Jossan nyss och köpte vin, en 3-liters box och nån god cider som vi ska smaska på i mon.
Vinet heter
Såg även lite ögongodis.=)
Träffade Annie också, hon var så fin i sitt långa hår. Hoppas vi ses i mon!

I mon ska vi till stugan och sola. Jag tror jag ska bada också.=)
Sen ska jag till Jossan och sen åker vi därifrån hem till Sussie. Det blir några folk från laget, fler än vi trodde från början. Det blir nog riktigt skoj.=)

Nu ska jag, Jesper och Nichlas till en pizeria och äta gott. Jag ska äta en sallad. Mumsigt! Är så hungrig så jag har ont i magen!=/

Kommentarer
Postat av: Carolina

Visst e det härligt med detta väder, helt underbart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback