Gladiolus

Dags att gå till sängen nu. Har pluggat klart för idag. Hann inte riktigt klart med det sista arbetet men det får jag fixa i morgon. Dom hinner ju inte rätta alla i morgon så jag hoppas att det inte gör något att det kommer in en dag för sent.

Jag tror jag har kommit in i en tråkperiod. Ingenting känns så speciellt bra eller kul just nu. Vet inte vad jag ska göra. Men jag antar att det bara gäller att stå ut. Orkar inte. Det känns inge bra alls!

Gladiolus är min månadsblomma (augusti), tror jag. Om någon annan vet något annat så säg till.
Jag vill nämligen tatuera in den på min axel så det kan ju vara bra att veta om det är rätt.=)
Jag vill göra den så fort sommaren är slut. Men Byman är fullbokad så det går bara om Micke ställer upp att kladda ner den på mig.=)
Så här ser den ut iaf. Den är superfin tycker jag!
  

Mina ögon åker igen nu så dags att borsta tänderna och slumra.
Ska upp tidigt i morgon och plugga igen.=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback