Halsont

Nu tänkte berätta om vad jag gjorde i lördags.
Jag och Jossan bestämde oss för att dricka lite gott och kolla på hockeyn. Så blev det inte, eller lite blev det så.
Det var vi två från början, sen pratade jag med Annie, som numera bor i Uppsala. Hon var hemma på en kort visit så hon ville komma hit. Självklart fick hon det. Sen bestämde sig Jesper och Nichlas också för att haka på och dom fick även med sig Robban. Så vi vart några i alla fall.=)

Vi drack gott, spelade spelet Med vilda gester och sjöng även Singstar. Men vi kollade inte på hockeyn, och tur var väl det för det verkade då som att det var en för tråkig match.
Sen gick vi ner på Selmas. Hann vara där 1 timma, knappt det, sen stängde det.
Men jag hade kul i alla fall. Sen blev det efterfest.=)
Så här såg det ut när vi spelade spel.
 Annie   Jag   Jossan

 Robban, Nichlas och älskligen.   Tjejerna vann lätt!=)

 Min och Jossans supergoda drink! Den smakade sommar. Synd bara att det snöade utanför.=)

Men en kul kväll! Tack alla!

Idag har jag varit i Falun på seminarie igen. Tycker för tusan att det alltid är seminarie. Så dötrist. 
Ska senare köra syrran till faster då hon ska klippa sig. 
Jag vill träna, men har fått ont i halsen så det är onödigt att dra på sig något värre. Hatar halsont. Har haft det lite grann sen i lördags. Det skaver, kliar och svider men det bryter inte ut helt oc försvinner inte heller. Det måste vara borta tills i mon då vi har barmarksträning. 

På torsdag ska jag förresten på sexparty. Det ska bli skoj!

Dags att äta lite lunch och sedan diska. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback