Handla frukt

Har tränat och nyss hoppat ur duschen. Så skönt det känns efter träning, helt underbart.=)

Ska dra på mig på kläder och ta cykeln till MM för att handla lite frukt. Jag är fruktgalen, älskar frukt.
I kväll ska jag frossa framför Tv:n med vindruvor. Mums!=)

Vilken härlig känsla jag har i kroppen. Vill inte sitta still. Vill vara ute hela tiden, absolut inte sitta inne och plugga. Det är så toppen ute just nu. Tycker synd om alla pollenallergiker, kan inte vara kul att må så dåligt under en sån här underbar tid på året.

Dags att göra sig klar för cykelfärd!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå.
jag ska jobba som undersköterska på infektionsavdelning på gävla sjukhus i sommar. brukar jobba extra där ibland så det är lika bra att hänga kvar tänkte jag... själv då?
kram

Postat av: Maria

okej blir det i ludvika eller ska du vara någon annanstans?? kram

2008-05-07 @ 21:22:11
URL: http://laodessa.blogg.se
Postat av: Maria

nej du verkar trivas bra. så himla roligt tycker jag!

2008-05-07 @ 21:38:59
URL: http://laodessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback