Hemma

Äntligen hemma en av de värsta bilresorna någonsin. Jag som var minst fick såklart sitta i mitten. Sätet var så hårt, fast jag satt på min kudde. Så i kväll skulle jag vilja ha massage i svanken, men det kan man ju bara drömma om.

Handlade lite frukt när jag kom hem. Är så sugen på det, då jag inte ätit en endast frukt på hela helgen. Inte likt mig som äter mer än 5 varje dag.=)
Så i kväll ska jag äta kiwi, vindruvor och passionfrukt framför Tv:n. Måste ju bara se på Sanningens ögonblick. Hlet sjukt program, fattar inte att folk vill vara med.

I morgon skall jag äntligen träna på gymmet igen. Det var evigheter sen. Men förstå måste jag väl plugga.=(

Kommer bilder senare, har ju som sagt lekt turist för mig själv i Borås.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback